29 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #2



Hej :)
      To już drugie LBA; wprawdzie otrzymałam je tydzień temu, jednak dopiero teraz zdecydowałam się na nie odpowiedzieć. Tym razem jestem za nie ogromnie wdzięczna Patrycji, na której blog serdecznie zapraszam -> klik

  • Czym jest LBA?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


  • Odpowiedzi na pytania: 

1. Co ostatnio Ci się śniło?
   Wstrzykiwałam sobie amfetaminę, czytałam zapiski dziewczyny z jej najgorszego okresu życia oraz byłam szaleńczo zakochana w dziewczynie, z którą łączyła mnie lesbijska miłość, jednak nie chciałam być z nią przez wzgląd na to, że ranię innych.
      Oczywiście jest to jeden z najbardziej lekkich snów ;) Czasami naprawdę się zastanawiam, co mój mózg chce mi przekazać i czy w snach nie ma ukrytego znaczenia... Uprzedzam, że do narkotyków (oraz innych używek, z wyjątkiem kawy) nie zbliżyłabym się nawet na wyciągnięcie kija, a z lesbijstwem mam do czynienia, jedynie gdy czytam o nim w internecie. Klasyfikuję siebie jako zagorzałą heteroseksualistkę. Ktoś ma jakieś pytania? :D

2. Masz rodzeństwo?
      Niestety... Choć przyznam szczerze, że ogromnie pragnęłam mieć młodszą siostrzyczkę lub braciszka.

3. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
      Zajmować się swoimi pasjami. Czytanie, pisanie, bieganie, gotowanie, kolekcjonerstwo, oglądanie filmów, śpiewanie, rysowanie... Gdybym miała wymienić wszystkie pasje, chyba zajęłoby to pół dnia, jednak najczęściej w wolnym czasie sięgam po literaturę i pisarstwo.

4. Jaki jest Twój ulubiony napój?
      Woda, choć coś ostatnio zaczęło mnie ciągnąć do cappuccino.

5. Co najbardziej w sobie lubisz?
      Upartość. Mimo, że czasami działa na moją niekorzyść, jednak pozwala wytrwać tam, gdzie inni już dawno by się poddali.

6. Jaka jest Twoja największa zaleta?
      Empatia, oraz to, że rzadko pozostaję obojętna na czynione zło.

7. Od kiedy prowadzisz bloga?
      Bloga założyłam pod koniec drugiej klasy liceum, czyli w 2015 roku, jednak tak na poważnie zajęłam się nim dopiero na przełomie kwietnia/maja tego roku.

8. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
      Bez mózgu; zawsze sprawdzam, czy mam go w plecaku :)
      Tak na poważnie... Zawsze muszę mieć przy sobie zegarek, naszyjnik z zawieszką kła lub chalcedonu, telefon, klucze, portfel, książkę, zeszyt, a także pióro oraz naboje do niego.

9. Kto jest Twoim autorytetem?
      U mnie z autorytetami jest śmieszna sprawa, bo o ile jest te kilka osób, o tyle i tak częściej zdarza mi się iść własną ścieżką, niż podążać za tymi ludźmi. Pewnie wynika to z mojego podejścia do życia, a także mojej indywidualistycznej natury. Bardziej podchodzi to pod ogromne docenienie, respekt, podziw. Jeśli już mam wymieniać konkretne osoby...
      W osiąganiu sukcesów - moi rodzice. W sposobie bycia i postępowania - polonistka, która uczyła w liceum moją klasę. W śpiewie od zawsze i nieodwołalnie Edyta Górniak.

10. Co sądzisz o moim blogu?
      Podoba mi się prostota Twojego bloga oraz zdjęcia przy postach (mniemam, że sama je robisz). Zauważyłam, że dużo piszesz o sobie - swoich uczuciach i przeżyciach. Przyznam szczerze, że raczej staram się omijać takie blogi i ja sama staram się o tym jak najmniej pisać w swoich postach (w przeciwieństwie do komentarzy, gdzie wydaje mi się, że aż za dużo siebie eksponuję), jednak w przypadku Twojego bloga to przyciąga. Dodatkowo piszesz czasami o ważnych rzeczach w (wydaje mi się) dość lekki sposób, dzięki czemu treść przyswaja się z łatwością, bez większego obciążania umysłu. Ogromnie podobają mi się "Pozytywne poranki" i mam nadzieję, że ta długa ich nieobecność to tylko wakacyjny zastój. Jestem pozytywnie nastawiona do Twojego bloga i chyba pozostanę przy nim na dłużej.

  • Pula pytań dla nominowanych
1. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
2. Czym się pasjonujesz i jak wyglądały początki przygody z tym, czemu się aktualnie poświęcasz?
3. Jakie jest Twoje motto?
4. Serce, rozum, czy intuicja?
5. Jaki tytuł nosiłaby Twoja autobiografia?
6. Co daje Ci szczęście i Cię inspiruje?
7. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
8. Trafiasz do restauracji, gdzie podają wszystkie dania świata. Możesz wybrać tylko jedno. Co wybierasz?
9. Cieszysz się z powrotu do szkoły?
10. Jakie masz plany na przyszłość?

  • Nominacje do Liebster Blog Award
      Tym razem złamię trochę zasady LBA i nominuję niepełną dziesiątkę... Przez wzgląd na to - jeśli ktoś ma również ochotę, może także odpowiedzieć na te pytania na swoim blogu :)
      Wszem i wobec ogłaszam, że tym razem wśród nominowanych znaleźli się:

 P.S. Przepraszam, że wcześniejszą wersję usunęłam i wrzucam ponownie, jednak miałam problemy ze zaktualizowaniem czcionki. Mam nadzieję, że wybaczycie tę pomyłkę.

2 komentarze:

  1. Super odpowiedzi :)

    pasjetomka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do TAGu "Thirteen Favourite Songs" na moim blogu :) Gratuluję :) !!!

      pasjetomka.blogspot.com

      Usuń

Nowe posty w każdy piątek o 20:00.