16 sierpnia 2016

Po przerwie

Hej, kochani!
      Mam nadzieję, że moje niewyraźne "uwaga" nie zaginęło w akcji i zdołaliście je odczytać. Przez wzgląd na wyjazd dopiero dzisiaj zdołałam umieścić nowy post. Wcześniej dały się we znaki brak stałego dostępu do sieci oraz brak czasu. Przemierzyliśmy chyba kilkadziesiąt kilometrów. Po powrotach z wędrówek, jedyne na co miałam ochotę, to znaleźć się w cieplutkim łóżeczku. Mniejsza z wyjazdem, jeśli ktoś jest ciekawy, jak spędziłam ten czas, nakłaniam do prywatnej rozmowy :)
      Kolejny post pojawi się... Hm...  Albo 18 sierpnia, lub dopiero za tydzień - 25 sierpnia. Bardziej skłaniałabym się ku tej drugiej dacie, ponieważ nie mam pojęcia, czy uda mi się wyrobić z kolejnym postem w trzy dni. Dość mało czasu, a nie mam jeszcze zgromadzonych materiałów na kolejny artykuł. W każdym razie już teraz zapraszam do przeczytania tego najnowszego, który znajdziecie TUTAJ. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam serdecznie,
Marika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowe posty w każdy piątek o 20:00.