22 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #1

Hej :)
      Wchodzę dzisiaj na blogspot, patrzę i oczom nie wierzę. Przecieram oczy. Drugi raz przecieram oczy. Trzeci raz robię to samo. Szczęka mi opada i nie chce się podnieść. W tak ogromne zaskoczenie wprawiła mnie wiadomość, że zostałam po raz pierwszy nominowana do LBA. Nominację otrzymałam od Alphear F, której z całego serca dziękuję :) Zapraszam na jej bloga -> klik

  • Czym jest LBA?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


  • Odpowiedzi na pytania: 

1. Jakie zapachy kojarzą ci się z dzieciństwem?
O dziwo, nie mam takiego zapachu. Być może dlatego, że od niepamiętnych czasów mam okropnie słaby węch.

2. Otrzymujesz szansę zamieszkania w swoim wymarzonym miejscu, z idealnym partnerem, ale cała twoja rodzina i znajomi o tobie zapominają. Skorzystasz z tej możliwości?
Tylko pod warunkiem, że byłoby to moje życiowe marzenie.

3. Kto lub co rządzi według ciebie światem?
Illuminati, masony i kosmiczne jaszczury. 
Tak na poważnie... Pieniądz. Świat (jeśli mówić o Ziemi) kręci się wokół pieniędzy. Trzeba je mieć, by przeżyć. Czasami również, by cokolwiek znaczyć w oczach innych. Często ludzie wariują na ich punkcie, są w stanie zrobić dla nich wszystko. Materializm. Stało się to tak powszechne... Myślę, że jednak jest coś ponad tym. Będę musiała nad tym tematem dłużej się zastanowić, bo szczerze to nigdy jakoś specjalnie nad tym nie rozmyślałam.

4. Gdybyś był/a wyspą to jaką...?
Spokojną, bezpieczną, tajemniczą. Niektóre miejsca dzikie i nieprzemierzone, do których trudno się dostać, jednak skrywają w sobie szaleństwo i piękno.

5. Zostajesz przeniesiony/a do świata ostatniej książki jaką przeczytałeś/aś. Pochwal się, gdzie wylądowałeś/aś! :D
W górach Potatoes w miasteczku Spudsboro.
Dla zainteresowanych: "Kot, który poruszył górę" autorstwa Lilian Jackson Braun.

6. Jak często chodzisz do kina w ciągu roku?
Zwykle ilość razy można policzyć na palcach jednej ręki. Wolę oglądać filmy w internecie, ponieważ taniej wychodzi i swobodniej się czuję.

7. Czy będąc dzieckiem miałeś/aś swój ulubiony wierszyk, piosenkę, kołysankę lub opowieść na dobranoc? Jeśli tak to jaki/jaką?
(śpiewa) "Na Wojtusia z popielnika iskiereczka mruga. Chodź, opowiem ci bajeczkę, bajka będzie długa... "

8. Miewasz jakieś dziwne nawyki?
Mam wiele nawyków, jednak żaden z nich nie wydaje się dziwny... O! Przypomniałam sobie jeden: zawsze przed snem muszę rozwiązać zadanie matematyczne (jeden z najnowszych, od kiedy zaczęłam uczyć się liczenia w pamięci z aplikacją "sztuczki matematyczne").

9. Miejsce, w którym czujesz się dosłownie jak w domu?
Głupio przyznać, ale jest to szkoła xD 

10. Jak wyjaśnisz gdzie jest lewa a gdzie prawa strona bez pokazywania ani wypowiadania tych dwóch słów (prawa, lewa)? :P


Dobrze, dobrze, już wyjaśniam :) Prawa ręka to ta, którą przy pisaniu posługuje się większa część naszego społeczeństwa. Lewa ręka to ta, której kciuk oraz wskazujący układają się w "L".

  • Pula pytań dla nominowanych
1. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Gdybyś mógł/mogła otrzymać supermoc, jaka by to była i dlaczego?
4. Atak zombie. Ewakuacja. Możesz zabrać ze sobą trzy rzeczy - co wybierasz?
5. Co myślisz o dzisiejszym świecie?
6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
7. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
8. Czy istnieje książka lub film, które odmieniły Twoje życie?
9. Które słowo opisuje Ciebie najlepiej?
10. Gdzie widzisz siebie za 10/15 lat?

  • Nominacje do Liebster Blog Award
Wszem i wobec oświadczam, że nominację do Liebster Blog Award otrzymują:

9 komentarzy:

  1. Z całego serducha dziękuję za nominację! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, niestety - zostałem już nominowany I to do tych samych pytań, na które odpowiedziałaś :D Nie wiem, czy odpowiedzieć teraz na oba, czy nie, ale chyba logiczniej byłoby podjąć się tych pierwszych pytań.
    Pozdrawiam I bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zostałam dwa razy nominowana :) Stwierdziłam, że lepiej będzie, jak na kolejną nominację odpowiem najszybciej w weekend, ewentualnie w przyszłym tygodniu, a teraz skupię się na poście, który zamierzam umieścić w czwartek.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Właśnie też pomyślałem o zrobieniu dwóch postów lub odpowiedzeniu na wszystkie pytania w jednym :D

      Usuń
    3. Zauważyłem, że w ogóle nie wypowiedziałem się na temat Twoich odpowiedzi!
      Też podziwiam za pomysłowość w pytaniu 10, a w 9 lekko zadziwiłaś :D Za początek w pytaniu 3, wielbię cię bardziej :D 4, cóż za skromność ^^
      Zdecydowałem się, by odpowiedzieć na twoje pytania i Alphear w jednym poście, więc zapraszam już niedługo :D

      Usuń
  3. Wspaniałe odpowiedzi, bardzo inteligentne.
    Szczególnie podobała mi się odpowiedź á propos wyspy - to pytanie było inspirowane pewną świetną grą towarzyską pt "Gdyby ta osoba była..." przy której świetnie można się pobawić :D A ty doskonale zrozumiałaś o co chodzi z tym pytaniem :)
    Genialna odpowiedź w 10. Sama nigdy bym na to nie wpadła!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, za jakiś czas na moim blogu pojawią się odpowiedzi. ;*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

Nowe posty w każdy piątek o 20:00.